Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022

Αντίστροφη Μέτρηση 1η Μέρα

Την 1η μέρα ο ίδιος ο Άγιος Βασίλης αυτοπροσώπως στο νηπιαγωγείο μας 

Ξωτικό : Έλα Άγιε Βασίλη να δοκιμάσεις τη στολή σου να δούμε μήπως χρειάζεται διόρθωμα .

Πάει ο Άγιος να τη φορέσει : Αχ δεν ανεβαίνει το παντελόνι. Τι έγινε ; Μήπως μπήκε στο πλύσιμο;

Ξ: Για να δω ! Χμμ για να μετρήσω με τη μεζούρα! ΠΩΠΩ

Α: Τι έγινε;

Ξ: Πωπωπώ

Α: Τρία πω Τι έγινε με τρομάζεις

Ξ: Πωπωπώ και ξαναπώ

Α : Α θα μου πεις επιτέλους τι συμβαίνει

Ξ: Άγιε Βασίλη πάχυνες

Α: Αποκλείεται.

Ξ : Να εδώ το λέει η μεζούρα

Α : Τι λεει η μεζούρα αφού δεν έχει στόμα

Ξ: Η μεζούρα δεν κάνει ποτέ λάθος

Α: Δεν κάνει ε;

΄Ξ: Ελάτε εδώ ανέβετε επάνω να δούμε τι θα μας πει η ζυγαριά

Α: Και η ζυγαριά μιλάει;

Ξ: Ελάτε αφήστε τα χωρατά!...Πωπωπωπωπωωωωωωωωωωωω

Α: Τι; Μίλησε;

Ξ: 180 κιλά



Α: Α την άτιμη τη ζυγαριά ! … Ψέματα ! Λέει ψέματα .Κάτσε να βγάλω τις μπότες μου …να βγάλω και το σκούφο μου … περίμενε τι άλλο να βγάλω βρε παιδιά που είναι βαρύ επάνω μου;

Ξ: Για αρχή να κόψεις τους πιτόγυρους , τα λίπη , ότι έχει ζάχαρη!

Α :Όλα τα νόστιμα δηλαδή!

Ξ: …Α και να ξεκινήσεις γυμναστική

Α: Ωχ μπελάς που με βρήκε! Βρε καλό μου ξωτικό εσύ είσαι μαέστρος στην κοπτική ραπτική δεν μπορείς να το φαρδαίνεις το κοστούμι

Ξ : Μα τι είναι αυτά που λες Άγιε Βασίλη πώς θα φαρδαίνω το κοστούμι . Να βάλω μπάλωμα; Γίνεται κοτζάμ Αι Βασίλης να μοιράζει τα δώρα με μπαλώματα στη στολή. Εξάλλου το να χάσετε κιλά είναι θέμα υγείας!



Α: Υγείας ε ;

Ξ :Βεβαίως! Αν κάνουμε εξετάσεις φοβάμαι πως τα αποτελέσματα δεν θα είναι καθόλου ευχάριστα. Ίσως ο γιατρός σας απαγορεύσει να πετάξετε με το έλκηθρο Άγιε μου!

Α: Λες να το κάνει αυτό ο γιατρός ;

Ξ: Δεν υπάρχει άλλη λύση ! Πρέπει να χάσετε τουλάχιστον τα 80 κιλά

Α : Τι είναι τα κιλά για να τα χάσω Ευρώ;

Ξ: Άντε Άγιε Βασίλη μην κάνετε  πώς δεν καταλαβαίνετε. Εδώ μέχρι και τα παιδιά του νηπιαγωγείου γνωρίσουν πώς να έχουν γερό σώμα! Πες τε βρε παιδιά

Είδες; Λοιπόν πάω να πάρω τηλέφωνο τον διαιτολόγο να μου πει ποια δίαιτα θα ακολουθήσεις

Α: Δίαιτα ! Ναι !Πωπω έχει να πέσει πείνα!!!!! Αλλά αν μπορούσα να βρω έναν πιο εύκολο τρόπο. Να κάνω ένα χοχο και να τα χάσω αυτά τα κιλά!

Άλλο πλάνο η μάγισσα στον μαγικό της καθρέφτη

Μάγισσα: Μπα μπα τι βλέπω ο Αγαπημένος των παιδιών Άγιος Βασίλης έχει πρόβλημα; Χεχεχε ! Χιχιχι ! Αυτή είναι η ευκαιρία που περίμενα !Τι θέλει να χάσει; Κιλά; Χαχαχα εγώ είμαι η μία μοναδική μάγισσα κακίστρο  μισώ ότι έχει σχέση με τα Χριστούγεννα μαζί και αυτόν τον ….τον χοντρομπαλά που μασουλάει ταψιά με κουλουράκια και καταπίνει κουβάδες με γαλατάκι που του αφήνουν τα παιδιά. Που τον αγαπάνε κι όλας! Σιγά ας μην τους μοίραζε παιχνίδια και θα του έλεγα εγώ! Γιατί τον αγαπάτε σκουπιδοσκουπιδένια σκουπιδόπαιδα;



Αλλά να που την έπαθε για τα καλά ο κακομοίρης ! Έκανε μια κοιλιά σαν μπάλα του μπόιγκ. Χιχιχι δεν μπορεί να σκύψει να φορέσει τις μπότες του Ουχαχαα είναι ξεκαρδιστικό ! Ωχ τι βλέπω στον μαγικό μου καθρέφτη! Κοκκίνησαν τα; Μάγουλά του καλέ αυτός θα έχει ανεβάσει πίεση όπως σας βλέπω και με βλέπετε ! Λοιπόν μισητέ μου ροδαλέ Άγιε Βασίλη θέλεις κάτι μαγικό για να χάσεις τα κιλάκια σου;  80 κιλά; Εμ! Τις καταβρόχθιζε  ο καλός σας.  για πρωινό μπουγάτσες με κρέμα και για δεκατιανό κρουασάν με μερέντες  και κουλουράκια σοκολάτας με τρούφα και καραμελίτσες ο μεσημεριανό του πάντα έκανε παραγγελίες στα σνακ μπαρ χάμπουργκερ , πιτόγυρους και πατάτες τηγανιτές με κέτσαπ  και μουστάρδα Το απογευματινό του κάθε λόγιών τούρτα και παγωτό ενώ το βράδυ πίτσα και κόκα κόλα. Πριν πέσει για ύπνο μασούλαγε ακουδάκια ο μπέμπης . Λοιπόν εγώ η μάγισσα Φρικαντέλα που μισώ κάθε τι χριστουγεννιάτικο θα του δώσω το μαγικό φίλτρο που θέλει. Θα χάσει τα 80 κιλά που θέλει αλλά θα χάσει και την χριστουγεννιάτικη όρεξη να μοιράζει δώρα στα παιδιά ! Θα χάσει μαζί με τα κιλά και την αγάπη και την καλοσύνη! Πάω τρέχω τώρα αν ετοιμάσω το μαγικό φίλτρο

 

     Άγιος: Μα εγώ πεινώ παιδιά η κοιλιά μου γουργουρίζει …δεν την ακούτε  γκρρρρρ

Αχ και να είχα τώρα μια πίτσα !

Παιδιά: Όχι  Άγιε Βασίλη …

Ξωτικό: Ορίστε Άγιε ο διαιτολόγος είπε ότι για τη λιγούρα καλά είναι τα φρούτα ! Σου έκανα μια φρουτοσαλάτα. Έβαλα μήλο, λωτό και ρόδι που είναι της εποχής. Α! Και μανταρίνια που κέρασε η κυρία Στέλλα για τη γιορτή της

Άγιος:Λέτε να τη φάω τη φρουτοσαλάτα; Α !Μια στιγμή μη μιλάτε σας παρακαλώ κάντε ησυχία να ακούσω διαφήμιση στην τηλεόραση.

Μ: Θέλετε να χάσετε τα περιττά κιλά σας ; Να μπορέσετε να ξαναφορέσετε τα ρούχα που σας στενεύουν ; Θέλετε να μπορείτε να σκύβετε και να μπορείτε να φορέσετε τις μπότες σας χωρίς να γίνεστε κόκκινοι : Ξεχάστε τις στερητικές δίαιτες που κάνουν την κοιλιά να γουργουρίζει! Ξεχάστε την πείνα και τις κουραστικές ασκήσεις στο γυμναστήριο . Θέλετε να τρώτε τα πάντα και να είστε πάντα σε φόρμα; Εγώ έχω τη λύση τη μαγική ! Με ένα κουταλάκι φίλτρο μαγικό κιλοεξαφανιζόλ και θα χάσετε όλα τα περιτά σας κιλά !Τηλεφωνήστε τώρα είναι σε προσφορά μόνο 25 Ευρώ!

Α: Αυτό είναι ότι μου χρειάζεται ! Πού είναι το τηλέφωνο ; Θα πάρω το φίλτρο και θα χάσω τα κιλά και θα τρώω ότι θέλω !

Τα παιδιά φωνάζουν μη μη ....τελικά τον πείθουν να μην πάρει τηλέφωνο

Α: Εντάξει δε θα πάρω τηλέφωνο. Πολύ συχνά οι διαφημίσεις είναι ψέματα! Αλλά πώς θα ξεχάσω την πείνα μου;

Εμείς :Τι λέτε παιδιά να πούμε στον Άγιο Βασίλη την ιστορία της Αγίας Βαρβάρας που γιορτάζει στην πόλη μας την Κυριακή;

Α: Αχ ναι πολύ θέλω να ακούσω μου αρέσουν οι ιστορίες!

..........................................................................................................................................

Και τώρα που έφαγα και τη φρουτοσαλάτα μου θα πάω τρέχοντας στο εργαστήριό μου να φτιάξω το δικό μου καραβάκι







 

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου