Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016

THE TREASURES OF OUR GARDEN

  Το φετινό μας θέμα στο etwinning έχει τίτλο "Οι θησαυροί του κήπου μας".Έτσι ο κήπος μας εκτός από ομορφιά του θα δώσει την ευκαιρία στους μαθητές μας με βιωματικό τρόπο να

ανακαλύψουν τις δικές τους ανάγκες και τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα, να αλληλεπιδράσουν  με τους συνομηλίκους τους και σε άλλα σχολεία, να κοινωνικοποιηθούν, να εκφραστούν, να δημιουργήσουν, να περάσουν όμορφα!


  Οι εργασίες για τον κήπο μας ολοκληρώθηκαν με τη βοήθεια του συλλόγου των Γονέων.Ο κύριος Τριανταφυλλίδης Νεκτάριος αφιερώνοντας προσωπικό χρόνο και προσπάθεια υλοποίησε την κατασκευή του φράχτη και των παρτεριών του κήπου μας.

  Οι γονείς Θανάσης Βάλλας, Νεκτάριος Τριανταφυλλίδης,Κωνσταντίνος Λευκόπουλος , Σάββας Κακουλίδης, Βάγιος Τίγκας και Αιμιλία Μαντιέβα βοήθησαν στη μεταφορά και τοποθέτηση 11 κυβικών μίγματος τύρφης και μιλιού από έξω μέσα στην αυλή και στα παρτέρια, αφιερώνοντας ένα ολόκληρο κυριακάτικο πρωινό !!!
  Ευχαριστούμε όλους τους γονείς που φρόντισαν να μας προμηθεύσουν με σπορικά, φυτά και λουλούδια και έτσι τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γίνουν μικροί καλλιεργητές και να γεμίσουν τα παρτέρια με χρώματα!

   Ο κήπος μας δίνει την ευκαιρία να συνεργαστούμε και να αλληλεπιδράσουμε με άλλα σχολεία στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.6 χώρες, 13 σχολεία σε ένα αερόστατο και με τίτλο "our treasures of our gardens" και ούριο άνεμο ξεκινάμε το ταξίδι της χαράς και της γνώσης!
   Θα "ταξιδέψουμε" στις χώρες Σερβία, Ρουμανία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία και φυσικά στα πανέμορφα Ελληνικά μέρη στην Προσοτσάνη και το Καλαμπάκι από τη Δράμα.Στην Ορεστιάδα, στην Καλλονή, στην Ελευσίνα και τα Λιόσια καθώς και στα Δουνέικα στην Αμαλιάδα.

  Πρώτα  εντοπίσαμε στους χάρτες την τοποθεσία των νηπιαγωγείων.!
  Γνωρίσαμε τις σημαίες των χωρών.
  Παρακολουθήσαμε τα βίντεο παρουσιάσεων που έκανε κάθε σχολείο.Το παρακάτω είναι το δικό μας.
Κάθε σχολείο παρουσίασε  τους χώρους του. Έτσι κάναμε κι εμείς...
   Από την πρώτη στιγμή που ετοιμάσαμε τον κήπο μας και καθημερινά κάνουμε μικρές εξορμήσεις σε αυτόν γα να τον περιποιηθούμε. Έχουμε συμφωνήσει με τα παιδιά οι εργασίες στον κήπο να γίνονται σε ομάδες.Έτσι κάθε μέρα μια διαφορετική ομάδα παιδιών μπαίνει σε αυτόν.Έχει γίνει ανακοίνωση στον πίνακα γονέων στην είσοδο του σχολείου και έτσι οι γονείς γνωρίζουν ποια είναι η μέρα που πρέπει να ντύσουν το παιδί τους με άνετα ρούχα.

   Ο κήπος μας απέκτησε και κομποστοποιητή.Τα παιδιά μάθανε για τη λειτουργία του και τοποθετούν  τα οργανικά σκουπίδια τους (φλούδες μπανάνες , μανταρινιού, πορτοκαλιού κ.α.) από το δεκατιανό τους εκεί μέσα.Για να έχουμε  όμως σύντομα το λίπασμα που επιθυμούμε, ενημερώσαμε τους γονείς και φροντίζουν καθημερινά τα οργανικά τους υπολείμματα από την κουζίνα και μας τα φέρνουν σε σακούλες.
  Έχουμε λοιπόν σχεδόν γεμίσει τον κήπο μας ενώ παράλληλα στη γωνιά των θησαυρών μας, τα ποτηράκια με τους σπόρους  που φυτέψαμε άρχισαν να πρασινίζουν.
Ενώ έχουμε δοκιμάσει να φυτέψουμε κάποιους από τους  σπόρους που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι.

   Καθώς και βολβούς στο παρτέρι δεξιά από την είσοδο του σχολείου μας.Ελπίζοντας ότι θα μας ομορφαίνουν τον χώρο την άνοιξη!
   Κάπως έτσι το ταξίδι μας ξεκίνησε και η πρώτη συνεργατική δράση μας πήρε μορφή. Κάθε σχολείο δημιούργησε τη δική του αφίσα, ένα λουλούδι με υλικά από τη φύση.Το δικό μας λουλούδι έγινε από φύλλα που μαζέψαμε από την αυλή του σχολείου και των σπιτιών μας.
  Όλα μαζί τα λουλούδια δημιούργησαν το λογότυπο του έργου μας.Το ποτιστήρι συμβολίζει τον κήπο.Υπάρχει μια παράδοση  που λέει ότι στην άκρη του ουράνιου τόξου υπάρχει ένας θησαυρός. Για να δούμε εμείς τι θησαυρούς θα ανακαλύψουμε από αυτό το ταξίδι;



 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου