Εφαρμόσαμε το παράδειγμα με τα 2 μήλα. Το ένα το ονομάσαμε καλό μήλο και το χαδεύαμε λέγοντάς του φιλοφρονήσεις. Το άλλο το κακό μήλο το χτυπούσαμε απευθύνοντάς του άσχημα λόγια και χλευασμούς! Πώς νιώθουν τα μήλα ; Πόσο φαίνεται να τα επηρεάζει η συμπεριφορά μας; Άλλαξε η εμφάνισή τους; Τα μήλα μας συνεχίσουν να είναι τα ίδια μήλα που ήταν από την αρχή . Όταν όμως θελήσαμε να δούμε το εσωτερικό τους... τότε τα παιδιά αντιλήφθηκαν ότι το μήλο που χλευάζανε και χτυπούσαν έχει πληγωμένη σάρκα, άρα τα άσχημα λόγια μας επηρεάζουν εσωτερικά, μας πληγώνουν, μας κάνουν να είμαστε λυπημένοι.
Παρακολουθήσαμε και συζητήσαμε το βίντεο...
Και φτιάξαμε την αφίσα:
"Οι μαθητές του 5ου Νηπιαγωγείου λένε ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ"
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου