Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΑΜΕ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

Το σχολείο ξεκίνησε  ομαλά. Φτάσαμε μάλιστα να υποδεχόμαστε τον Οκτώβριο μήνα. Τα παιδάκια μας έχουν καλή  μετάβαση από το σπίτι στο σχολείο , έτσι μπορούμε ανεμπόδιστα να ασχοληθούμε με τις εργασίες ρουτίνας που πρέπει να υιοθετήσουν.

Παιχνίδια γνωριμίας

 Η αναγνώριση του ονόματος καθώς και η γραφή του είναι μια από τις πρώτες δεξιότητες που είναι ανάγκη να κατακτηθούν.
Ο Ανακατωσούρας μπέρδεψε τα αρχικά από τα ονόματα μας


Χτίζω έναν πύργο με το όνομά μου

Προγραμματίζω τη μέλισσα να βρει το αρχικό μου

Πλάθω το αρχικό μου


Σχηματίζω το αρχικό μου με σκοινί

Καλλιτεχνώ το αρχικό μου

Χαράζω το αρχικό μου σε αλεύρι

Συνθέτω το όνομά μου
Ο κήπος μας ζωντανός μας πρόσφερε τα δώρα του. Μαύρο καλαμπόκι...
Καροτάκια αλλά και λίγες πατάτες βγήκαν στην επιφάνεια από την  περσινή σοδειά καθώς προετοιμάζαμε το έδαφος για τις νέες καλλιέργειες.
Οι φθινοπωρινές εργασίες στον κήπο είναι πολλές. Καθημερινό καθάρισμα από τα φύλλα που πέφτουν και πότισμα. Σπείραμε καρότα, ρεπανάκια, σπανάκι και ρόκα. Φυτέψαμε πράσα μπρόκολα και κουνουπίδια.
Ο Αναστάσης μας έφερε  να γνωρίσουμε από κοντά τα παπαγαλάκια του.
Έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε για τα ζώα , τις ανάγκες και τα δικαιώματά τους.Μια άλλη μέρα μας έφερε αυγά ορτυκιού που εκτρέφει ο παππούς του.

Φτιάξαμε τη δική μας αφίσα για την Παγκόσμια ημέρα των Ζώων στις 4 Οκτωβρίου με το σύνθημα ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΖΩΑ. Κάθε παιδί τύπωσε με την παλάμη του το δικό του αγαπημένο ζώο.


Και συνεχίζουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου